Mein Name ist Sujithkanna Gnanasegaram, aber die meisten nennen mich einfach Kanna. Ich bin leidenschaftlicher Frästechniker und für mich ist Metall schon immer eine ganz besondere Faszination gewesen. Deshalbentschied ich mich, eine Ausbildung zum Zerspannungsmechaniker mit Schwerpunkt Frästechnik zu absolvieren, ohne damals genau zu wissen, was mich erwartete. Bereits während meiner Ausbildung bei Albrecht Bäumer in Freudenberg packte mich die Begeisterung, Frästeile höchst präzise an zu fertigen. Später, in einem kleinen Lohnfertigungsunternehmen, stand die Herausforderung im Vordergrund, mit begrenzten Ressourcen viel zu erreichen– das erforderte kreative und lösungsorientierte Arbeitsweisen. Genau das entspricht meiner Natur. Im Jahr 2018 verwirklichte ich meinen Traum und machte mich selbstständig.
Für mich gibt es nichts Erfüllenderes, als jeden Morgen mit Freude zur Arbeit zu gehen und mit aller Leidenschaft die Wünsche meiner Kunden zu erfüllen. Schauen Sie einfach mal vorbei, ich stehe vor der Maschine und freue mich auf neue Projekte!
Lumio, previously called Foenix, was a social media analytics company that helped brands like Audi, David Jones and Red Balloon source legitimate influencers for social media campaigns.
“After this, we both took up golf on during the week and started eating fancy dinners at the local Country Club... Ha. This is not what happened at all. We suck at golf and love eating Guzman Y Gomez.”
Adam, Co-founder of Lumio
Whilst in Germany, Dan worked with with brands such as Daniel Wellington and BMW - Ja!
Adam worked with clients like Vodafone, TAFE NSW, Adobe and also won the 'Good Design Australia' award for his work on the Seatfrog website.
The name "Relume" is born.
relume
[ri-loom]
To relight or rekindle (a light, flame, etc.)
To do this they would have to build a company that would be profitable in its first year. Not the next Uber of *insert clever idea*.
“Relume was an opportunity for us to build a profitable business, not a startup that bleeds cash, whilst doing what we love to do. It also allows us to learn about all types of businesses and the problems they deal with. These are all opportunities that we could potentially solve for in the future. For now, our goal is simple, we want to build a kickass business which means we really want our customers and the Webflow community to succeed too.”
Dan, Co-founder of Relume